Меню
Україна, Київ, Проспект Правди 62 оф. 29/2
Наша адреса:
Україна, Київ, Проспект Правди 62 оф. 29/2
Час роботи
Час роботи магазину:
  • Пн-Пт - 09:00 - 17:00
  • Сб, Нд - вихідний

Порядок роботи з рекламаційними зверненнями

На товар, який був отриманий, але не перевірений Покупцем на кількість і цілісність на поштовому відділенні або в присутності кур'єра при адресній доставці - претензії не приймаються.

В разі виявлення невідповідності, при отриманні замовлення в поштовому відділенні, Покупець може відмовитися від товару або для уточнення подальших дій може зв'язатися з менеджером з продажу, описати ситуацію, що склалася і надати доказові матеріали з виявленими пошкодженнями або іншими недоліками.

1. За рекламації за якістю, Покупець повинен надати наступну інформацію:

  • код товару (найменування продукції);
  • номер видаткової накладної, по якій була придбана продукція;
  • перелік заявлених дефектів;
  • кількість продукції з виявленим дефектом;
  • надати фотографії та / або відео дефектів продукції на Viber. Фотографії повинні дозволяти ідентифікувати виріб і мати прийнятну якість, щоб можна було адекватно оцінити ступінь пошкоджень і можливу причину їх появи;
  • якщо дефект полягає в підвищеному шумі при роботі або в відхиленнях від нормальної роботи виробу (одні частини виробу стосуються інших, несумісні частини труться одна об одну при русі і т.д.), бажано надати відеозйомку з відтворенням звуку на Viber або електронну пошту.

2. За рекламації за кількістю, клієнт повинен надати наступну інформацію:

  • код товару (найменування продукції);
  • номер рахунку (видаткова накладна), за яким цей товар був придбаний;
  • кількість згідно з рахунком;
  • фактична кількість.

В разі отримання об'ємних замовлень (з кількістю найменувань більше 10 товарів і / або загальною кількістю товару за накладною більше 40шт), коли детальну перевірку в поштовому відділенні провести неможливо, то зверніть основну увагу огляду товару на предмет пошкодженої упаковки (коробки з вм'ятинами, дірками або намокання).

Рекламаційні звернення по нестачі і якості товарів при отриманні об'ємної поставки, приймається інформація, зазначена в пунктах 1 і 2 на Viber в такі строки:

  • У відношенні кількості, не пізніше 3-х робочих днів, включаючи день отримання товару;
  • Щодо явних дефектів, не пізніше 5-ти робочих днів, включаючи день отримання товару;
  • Щодо дефектів, прихованих всередині упаковки * не пізніше 14-ти календарних днів;
  • Щодо несправності виробничого характеру - протягом встановленого гарантійного строку на продукцію.

Рішення по рекламаційних зверненнях, що надійшли на розгляд, приймаються протягом 3-х робочих днів, при відсутності в необхідності додаткової інформації по цій заявці.

Заміна рекламаційного товару здійснюється тільки після його отримання на склад.

E-mail для відправки рекламаційних звернень: retail@servis-korall.kr.ua < / p>

Viber для відправки рекламаційних звернень: +380504501105

* До цього пункту не відносяться; скляні, дерев'яні та гумові складові і частини (кришки, колби, ущільнювачі і т.д.); запобіжні клапани і термодатчики; скляні кришки і ручки; маслянки, молочниці, цукорниці, попільнички, чашки, турки, ємності для харчових продуктів, терки, салатниці, друшляки, штопори, фруктовниці, соусники, солянки, яйцерізки, горіхоколи, консервні ключі, кухонні молотки, преси для часнику, преси для цитрусових, овочерізки , подрібнювачі солі і перцю; вироби з дерева; кухонні набори (шумівки, кухарські лопатки, ополоники, кухарські вилки та ін.); столові прилади (ложки, вилки і т.д.); ножі, сокири; точила і мусати; посуд зі скла; посуд з порцеляни; посуд з кераміки. & nbsp;

Даний товар є обов'язковим до перевірки на поштовому відділенні!