Меню
Україна, Київ, Проспект Правди 62 оф. 29/2
Наша адреса:
Україна, Київ, Проспект Правди 62 оф. 29/2
Час роботи
Час роботи магазину:
  • Пн-Пт - 09:00 - 17:00
  • Сб, Нд - вихідний

PopUp доставка в картці товару

Службою доставки замовлень з нашого магазину за замовчуванням є "Нова пошта". Ми відправляємо замовлення як по передоплаті так і з післяплатою. Для відправлення посилки потрібно заповнити всі поля, особливо якщо Вам необхідна адресна доставка, обов'язково вкажіть повне ПІБ та номер одержувача.

Мінімальна сума замовлення в нашому магазині - 1000 грн.

При отриманні посилки по системі "післяплатою" "Нова пошта" стягує додаткову оплату за послугу зворотного доставки.
Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується. Обов'язково вкажіть суму страхування Вашого вантажу, інакше вантаж буде застрахований на мінімальну вартість.

При отриманні замовлення потрібно перевірити товар у відділенні компанії "Нова пошта" в присутності їх співробітника.
У разі некомплектності, пошкодження або недостачі документів (гарантії, чека і тд.), Необхідно скласти акт невідповідності. 

Якщо упаковка має пошкодження, від посилки варто відмовитися і висунути претензії до служби доставки, компанія "Нова пошта" відшкодовує збиток, заподіяний з її вини. Підписанням товарно-транспортної накладної (вона ж є і видаткової накладної) Ви підтверджуєте факт отримання посилки в кількісному і якісному стані.
Умови огляду посилки

Можливість самовивозу або доставки іншою службою обговорюється індивідуально.
 

У зв'язку з військовим становищем, наявність, ціну (комерційний курс може відрізнятися від офіційного або валютних аукціонів) та можливість відвантажень уточнюйте у менеджерів. 

 

ВАЖЛИВА НФОРМАЦІЯ!!! І НЕ КАЖИТЬ ЩО НЕ ЗНАЛИ!!!

  • Особливі умови оплати:
    • Накладним платежем до регіонів зони №1
      • відправлення можливе після отримання завдатку в розмірі вартості доставки в обидва кінці. У разі не забору вантажу завдаток йде на компенсацію трансортних витрат.
      • надсилання товарів вартістю до 5000грн. Понад - відправка по 100% передоплаті.
    • Тільки за 100% передоплатою до регіонів зони №2
    • Оплата за товари проводиться на рахунок, картку або через онлайн-сервіси без ПДВ на рахунок ФОП.
    • Можливість продажу конкретоного товару цього бренду з ПДВ 20% уточнюйте у менеджерів
    • Документи надаються в електронному вигляді через онлайн-сервіси. При необхідності відправлення в друкованому вигляді здійснюється із центрального офісу у м. Кропивницький.
  • Відвантаження товару здійснюється на певні умови до певних зон:
    • Зона відправлення 1. Регіони для відправлення післяплатою перевізником "Нова пошта", товари до 5000грн:
      • Вінницька область
      • Кіровоградська область
      • Львівська область
      • Черкаська область
      • Хмельницька область
      • Волинська область
      • Рівненська область
      • Івано-Франківська область
      • Тернопільська область
      • Закарпатська область
      • Чернівецька область
    • Зона надсилання2. Тільки по 100% передоплаті:
      • Одеська область
      • Дніпровська область
      • Чернігівська область
      • Харківська область
      • Житомирська область
      • Полтавська область
      • Херсонська область
      • Київська область
      • Запорізька область
      • Луганська область
      • Донецька область
      • Миколаївська область
      • Сумська область
    • відвантаження зі складу:
      • Транспортна компанія - Нова Пошта.. 
      • Формування замовлень здійснюється до 12.00, за умови 100% оплати або задатку.
      • дні відвантаження зі складу в Київській, Дніпропетровській, Івано-Франківській. Кіровоградській, Закарпатській області - Понеділок-П'ятниця.
      • дні відвантаження з офісу у м. Кропивницький - за наявності відвантажень не менше 3-5 одиниць (одному або різним клієнтам). Самовивіз за погодженням з менеджерами.
      • дні відвантаження можуть бути скориговані, виходячи із ситуації в країні
  • У разі пошкодження посилки, претензії необхідно пред'являти у пункті видачі безпосередньо перевізнику, оскільки товар застрахований на повну суму, і відповідальність несе перевізник. У разі виявлення механічних пошкоджень після отримання, ні ми перевізник не розглядати не буде. Огляд та прийом товару здійснюється покупцем у момент передачі від транспортної компанії.
  • Нова пошта, посилаючись на форсмажерні обставини, може відмовити у компенсації у разі пошкодження або втрати вантажу, навіть якщо він застрахований.