Не таємниця, що обслуговування холодильного обладнання найчастіше пов'язаний з порушенням діяльність автоматизму, з витоком фреону або забрудненням теплообмінних площин. Не виняток і чіллер — його несправність, так само як норма, з'являється на тлі дефіциту належної уваги з боку обслуговуючого персоналу або в зв'язку з відсутністю постійного сервісного обслуговування.
Постійно надаючи обслуговування в такій області, як технічне обслуговування чілерів, компанія "Сервіс-Корал" має свою статистику запобігання аварій, що яскраво повідомляє про потреби постійного огляду техніки професіоналом: вартість обслуговування(сервісне) чілерів непорівнянні з витратами, які тягне за собою обслуговування цих установок.
Виробник може змінювати властивості, характеристики, зовнішній вигляд та комплектацію товарів без попередження.
Постачальник не несе відповідальності за обов’язкову додаткову упаковку транспортними компаніями-перевізниками.