Меню
Україна, Київ, Проспект Правди 62 оф. 29/2
Наша адреса:
Україна, Київ, Проспект Правди 62 оф. 29/2
Час роботи
Час роботи магазину:
  • Пн-Пт - 09:00 - 17:00
  • Сб, Нд - вихідний

Розширені умови повернення та обміну товару

Розширені умови повернення та обміну товару

Важливо!

Перевірка комплектності та зовнішнього вигляду товару на відсутність відколів, подряпин, тріщин, вм'ятин або інших пошкоджень здійснюється Покупцем до моменту оплати.

Після здійснення повної перевірки, Покупець підписує акт прийому-передачі в графі "Замовлення прийняв, комплектність повна, претензій до зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення і обміну товару ознайомлений".

Після підписання акту прийому-передачі, претензії до Продавця з приводу наявності зовнішніх дефектів товару, потрібної кількості і некомплектності не приймаються.

Поверненню та обміну не підлягають наступні товари:

  1. скляні, дерев'яні та гумові складові і частини (кришки, колби, ущільнювачі і т.д.);
  2. запобіжні клапани і термодатчики;
  3. скляні кришки і ручки;
  4. маслянки, молочниці, цукорниці, попільнички, чашки, турки, ємності для харчових продуктів, терки, салатниці, друшляки, штопори, фруктовниці, соусники, солянки, яйцерізки, горіхоколи, консервні ключі, кухонні молотки, преси для часнику, преси для цитрусових, овочерізки, подрібнювачі солі і перцю;
  5. вироби з дерева;
  6. кухонні набори (шумівки, кухарські лопатки, ополоники, кухарські вилки та ін.);
  7. столові прилади (ложки, вилки і т.д.);
  8. ножі, сокири;
  9. точила і мусати;
  10. посуд зі скла;
  11. посуд з порцеляни;
  12. посуд з кераміки.

Право на повернення і обмін товару втрачається в наступних випадках:

При пошкодженнях, що виникають в результаті порушення правил і умов експлуатації, описаних в інструкціях по догляду за посудом:

  • при перегріванні;
  • при падінні виробів;
  • при навмисній поломці;
  • при деформації;
  • при пошкодженнях, що виникають при закручуванні і відкручуванні, відкритті і закритті та інших випадках, викликаних надмірним прикладенням сили;
  • при механічних пошкодженнях зовнішньої або внутрішньої поверхні (подряпини, потертості та ін.);
  • при неправильному зберіганні;
  • якщо пошкодження виникло внаслідок стихійних лих (природних пожеж, повеней та ін.), Нещасних випадків, пожеж;
  • якщо пошкодження виникло внаслідок умисних або необережних дій з боку покупця або третіх осіб, а також домашніх тварин;
  • якщо виріб використовувався в цілях, не передбачених інструкцією;
  • при самостійному ремонті та зміні виробів.

При природних змінах зовнішнього вигляду і властивостей виробів, що виникли в процесі експлуатації:

  • при появі плям, крапок вапна та іншого;
  • при нормальному зносі ріжучих частин в результаті експлуатації;
  • при природній зміні кольору металу *.
    • * Золотистий або блакитний відтінок, що виникає в результаті надмірного перегрівання посуду або приготування деяких продуктів (томати, лимон, овочі, розсоли і ін.) Є характерним для посуду з нержавіючої сталі і жодним чином не впливає ні на функціональні властивості посуду, ні на якість їжі, що готується. Видалити такі плями можна за допомогою спеціальних засобів для чищення виробів з нержавіючої сталі.

Обмін і повернення товару

Для обміну або повернення товару згідно ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів", слід дотримуватись таких умов:

  • повертаємий товар не повинен бути у використанні, тобто є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, запаяні в пластикові пакети, комплектуючі НЕ розпаковувалися і т.д.);
  • з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо придбати будь-які інші товари з наявних в асортименті з відповідним перерахуванням вартості або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж .

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом 14 днів з дня написання заяви. Гроші за послугу доставки товару не повертаються.

В разі повернення товару, надіслана не післяплатою, відправленого транспортною компанією, для отримання повернення грошей необхідно відправити даний товар на той же склад з якого був відправлений товар (склад і відправник вказано в декларації транспортної компанії). Після отримання товару на складі і огляду комісією, замовника повідомляють про можливість повернення товару. У разі не можливості прийому товару, при умові не дотримання правил повернення товару, товар повертається клієнтові назад транспортною компанією, із зазначенням оплати за доставку самим клієнтом. У разі прийому товару комісією, повернення грошей здійснюється згідно вище описаної процедури.

Для заміни або повернення товару при собі необхідно мати:

  • товар (і всю його комплектацію);
  • товарний чек (акт прийому-передачі);
  • паспорт покупця.